jruze
|
12.10.2015 23:10 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
robo napsal(a): nic v zlom ale kupovat auto na podvozku c4 ktore sa na nieco hra je dnes trocha mimo.
lenze ryba smrdi od hlavy. ako je mozne ze marketingove oddelenie citroenu pozicia auto novinarom a oni napisu takyto skvely test ? to kludne vedenie CZ citroenu si precita a prikyvne? takto sa robi podpora predaja? nieco tu smrdi....aebo to auto mali od znamych? zrejme mu nieco bolo ked mohli toto napisat "U některých předfaceliftových verzí na velkých kolech to zalo a tak daleko, e natáčecí přední světlomety na nerovnostech v přímce kmitaly do stran, jak následovaly pohyby volantu "
no ale ak je to pravda, co sa s tym da robit? ktory superoptimista to kupi za milion ??? sami s tym pohonom skoncili pokial si pamatam
a jak moze mat daleko lepsi jizdni vlastnosti? nez x7? v com? sak prave to je jeho velky minus v tom teste
nech studujem cennik ako blazon, nevidim tu nic naviac oproti x7 vo vybave [ked uz by som mal po nej tuzit a ozeliet hydru, kde su vsetky asistenty? zaspali ? ] sak to ma vybavu CHIC .link. jak moja stara c4
No nevím ale se svou C5 II a s DS4 a nebo DS 5 si dovolím daleko víc ne z X7.Jízdní vlastnosti X7 mimo tedy dálnice je pro mne katastrofa (můeme to kdykoli vyzkouet na jakékoli trase) a pokud bude schopna se za mnou X7 udret v zatáčkách tak se klidně omluvím - neudrí se ani za jedním z mích aut a ani za DSama X7 je dobrá tak na dálnice - je dobře vyváená,ale v zatáčkách?? nebo pro člověka okolo 190 cm a nebo silnějí postavy.Jestli do X7 někdy vlezu tak jen ze dvou důvodů buď musí být sakra zajímavá cena a nebo kvůli drahé polovičce , která jí chce ale a zjistí co a jak tak zase skončí u biturba a budu s X7 muset jezdit jí a machrovat co e to nemám za luxsus. |
| |
| |