PATaMAT
|
28.08.2015 21:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
Mikra napsal(a): Nechci rejpat, jen se zeptám, abych věděl. Opravdu je u zvednutýho auta vyí tlak v hydraulice ne u sputěnýho, nebo v poloze normal?
Mám za to, e tlak je stejný a je závislý na váze auta, jen mnoství LDS se přemisuje v pístnici před a nebo za píst. Vyí tlak tam nejspí můe být jen v momentě zdvihání, kdy se LDS přemisuje. Je to jen můj názor a můe být mylný.
Ale v podstatě, a je to jak je to, ten tlak nejspí bude někde kolem těch 170 bar.
Tlak v hydraulice - kde ? ... v systému pruení - trubky ke koulím, v koulích a pístnicích - v dolní poloze - ODTLAKOVÁNO tlak by měl být NULA.... V provozní poloze se tlak mění podle zatíení auta .... V poloze MAX - tlak je MAX, tzn co dovolí systém natlačit to pístnic a koulí - to tam natlačí do maximální hodnoty. Taky v MAX poloze to nezapruí, proto e je tam tak velký tlak e dusík je tam moc stlačen, e u nezapruí .... |
| |
| |