Lajči
|
23.06.2015 15:06 -
Re: Přední pístnice
|
|

|
PATaMAT napsal(a): Kadá pístnice hydrauliky dřív nebo pozděj prosakuje. Já se domnívám, e v těch pístnicích je prostě kapalina vude a při uplném vyputění tlaku dochází k tomu, e v některé části pístnice zůstane kapalina která nemůe odtéci přívodní trubkou úplně, neb v systému vratek je lehký přetlak -uzavřené víčko. Při odpoutění tlaku je v hydrobloku propojena tlaková trubka ventilem s hadicema vratek. To je právě ten moment, při úplném vyputění
tlaku z pístnice kdy zůstane přetlak ve vratkách a nějaký vnitřní element v pístnici se nemůe stáhnout jak má a vytlačit kapalinu a tím pádem převládne tlak na nějaké vnitřní choulostivé těsnění z opačné strany těsnění a to se zničí a pístnice si udělá louičku. Při běném provozním tlaku v pístnici - auto na kolech - je přetlak na "správné" straně těsnění a nic nehrozí. Proto kdy se zvedne auto na max a pak teprve jde na hever, tak by se nic stát nemělo, proto e v pístnici je tlak na správné straně neustále a nedochází k odtlakování.
Tak fajn Pie e by sa nič nemalo sta ak je auto hore na max Ale keď ho pusti dole z heveru ( nie kadý ma dvojstĺpovy ja mam napr jaterice, )ak sa mi to nepodari pekne plynulo tak to auto doslova narazi na zem na tvrdo Nemoze dojs prave vtedy k pokodeniu? Vie ake je tvrde to auto vo vrchnej polohe. |
| |
| |