c5vyskov
|
08.06.2015 08:32 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
Myslel jsem není drahá - ve smyslu výrobních cen. Orientačně BHI klidně ta, co je teď s elektromotorem, výrobně můe být náročná asi jako ABS, 5000Kč? Koule po 1000Kč? Počítače, čidla, to jsou korunové poloky. Pístnice je výrobně náročná podobně jak tlumič. Hydra proti klasice určitě nestojí ve výrobě víc 15-20 tisíc, to je směná částka za to, co nabízí.
A právě, nejdraí byl ten vývoj. Co by za to ostatní dali, moct jen tak za pár tisíc kč sekat hydro podvozky.
Tohle je totální selhání marketingu. Tím zabijí i techniku.
Na cenu se hledí u meních aut. Ve střední třídě 50tisícový rozdíl nic neznamená. Tam nikdo neřeí dálkový centrál, autoklimu, el. okna, a u citroenu mohl jetě dostat hydru.
Dalí věc, jestli si myslí, e bez hydry uetří na výrobě a aut prodají stejně, to jsou dost na omylu. Hodně lidí chce vysloveně hydru (nebo má chtít-to je ta chyba marketingu . A kdy ji nedostanou, tak půjdou jinam.
Nebo takový Hybrid air u citroenu. Zarazili ho. Přitom po městě mohl fungovat a dost uetřit. ádné náročné komponenty, baterie s ivotností pár let... A kdy u citroen uměl hydrauliku, mohli hybrid air na zadních kolech propojit s hydro čerpadlem na motoru a dostali by pohon 4x4. Jen si s tím pohrát. Ale přesně o tomhle to je. VW vyvine DSG, má elektrický posilovač řízení, tak u to propojí do systému pro samočinné parkování. Náklady pak jsou v podstatě nula a bylo to něco, co jiní dlouho neměli.
Nejsmutnějí je, kdy si uvědomíte, co jste mohli od Citroenu koupit před 30-50 lety, jakou techniku. DS, CX... Jakou top techniku nabízel citroen v roce 1985 a co bude nabízet v roce 2020...
K té tesle - čisté elektromobily jsou nereálné kvůli nabíjení, přenosu takové energie po drátech. Jediná cesta je podle mě syntetická výroba paliva. Etanol apod.+v autě palivové články. |
| |
| |