jruze
|
08.06.2015 03:33 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
Mikra napsal(a): Hydra není drahá? Spočítej si ceny BHI, koulí, počítače, čidel, korektorů, pístnic, hadic, trubek, nádrky ... a porovnej to s klasickýma drátama a tlumičema. Při dnením stlačování cen nových aut, kdy se řeí, jestli bude centrál, nebo nebude, tak není divu, e poloku za 50k rádi z výroby vyloučí. A podívej se na prodejnost těch značek, který jsi jmenoval a porovnej to s C5. Kdejakej prďola si koupí C4, ale C5 je jen pro fajnmekry. To fabriku neuiví. Je to koda, mohli to dál dělat jako luxusní variantu a klidně i zdrait, ale do týhle politiky my nevidíme. Nezbyde nám nic jinýho, ne ty nae káry zakonzervovat i s jumepem a vytáhnout je na světlo boí zase a za nějakých 30-50 let. To pak bude rarita. 
Ty dráty nejsou taky zadarmo , po čase jsou unavené a mají také své negativa(axiální loiska,uloení atd..) to u hydry nahrazují pístnice.koda e u není na jejich stránkách CX - př.náprava (geniální) dva kuláky+horní rameno na loiskách(stejné se z.rameny) + jeden syletblok na spodním ramenu + pístnice a koule.O ivotnosti nemluvím-obrovská. Nejdraí na autech je vývoj - né výroba a kdyby se dreli toho tak měli dodnes obrovskej náskok.
No kdyby se dreli toho co vymysleli kdysi a nedělali kraviny s elektonikou tak drahá není - servo má kadé auto (čerpadlo na řemen) , pístnice + koule (o něco draí ne tlumič) ale delí ivotnost,jednoduí oprava-výměna, potom se jednalo jen o pár trubek navíc a korektory(ty jsou za raketu-přemrtěné),ale je to jen přepoutěč s planetama - ty se daly ,,aktualizovat" do doby elektroniky. - to e tam nasadili BHI za 23000,- , kouly za 3300,-(x 4. , 6. , 7.) ?? regulátory za 13000,-(a jetě s výrobní vadou) to je potom jiná Ano je draí ale proč? mohli jen předělat brzdovej systém na klasiku páč s tím a bezpečností kolem byl problém ale jinak ohledně komfortu ?? |
| |
| |