Hanz 397
|
04.06.2015 21:58 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
|

|
autodiag napsal(a): cist mozna umi ale ono neznamena ze tam bude nizky tlak...muze byt klido vadny snimac tlaku nebo i "unavenej" pin v konektoru ..resp perko v pinu..docela bezna vec u techto konektoru...blby je ze je vse vzadu pod sanim pokud se dobre pamatuju..tlak paliva se da prece zmerit v merenych hodnotach...tu poruchu zapalovani bych videl spis jen jako dusledek toho tlaku
Tenhle motor umí bez výpadků zapalování(ale v nouzi) jet i na tlak čerpadla z nádre...
4TeiBen: Kadopádně,jak psal autodiag, v měřených hodnotách tlak paliva na litě je a pokud je HD pumpa dobrá,tak krásně kopíruje předepsaný tlak. Pokud sem-tam spadne,můe být problém v ní,ale taky např v nataeném rozvodovém řetězu-napovídají tomu i ty výpadky zapalování. Čerpadlo je toti poháněný sací vačkou,která má jako bonus proměnný časování. A to,v kombinaci s tím dlouhým řetězem,můe způsobovat výpadky tlaku na railu a zároveň i výpadky zapalování... |
| |
| |