jruze
|
19.05.2015 22:11 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 1.6 16V THP
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Ač nerad,musím se BMW zastat-tohle je fakt společnej vývoj a hlavní slovo tam mělo PSA-je to poznat z toho,jak je motor postavenej. Je toti obráceně,ne jakýkoliv jiný řadový motor BMW. Jen si asi od kadý automobilky vzal to nejhorí...
Rozvody se BMW moc poslední dobou nedaří. V podstatě na kadým motoru se serou-teď zrovna je řeím na N62  Asi je čas přejít na řemen 
Jetě bych se podíval,jakou má ten VANOS (nastavovač proměnnýho časování) vůli. Měl jsem tu E87,kde měl vůli nějakých 50! stupňů a krom toho,e ty rozvody se nedaly nastavit,tak natáhl řetěz tak,e brousil o nastavovací elmag ventil,kterej byl u toho motoru mezi vačicema a pod nima...
No nevím - je to divné zařízení,ale nedělá se na něm patně(sice jsem byl raději skoro jen divák) ale vzhedem k odporu benzinu to nejede patně - asi by s ním mé biturbo mělo problém . Nicméně ani toto mne nějak nenadchlo a opět jsem dospěl k názoru e C5 II je lepí jak po jízdních vlastnostech tak i pohodlí a rozměrech(nikdy bych si stímto autem nedovolil co s mím biturbem) |
| |
| |