Prej naklady
Auto z DE, 3.5 roku stare (po ukonceni 3let to majitel dal do Citroenu a pul roku to tam stalo), najeto 108tis. Doma std. plny servis. Po 10tis. zacal klepat motor, vymena v autorizaku 268tis faktura, 58tis jsem platil ja, zbyle penize pojistovna na pozarucni vady u ktere to nemci pri prodeji ojetin z autorizaku pojistuji (cena pojisteni cca 900eur v ramci ceny auta). 12tis. vymena klima chladice (je 2x drazsi nez 2litr). 9 tis vymena axialnich cepu predku v autorizaku (v ramci garaze by se to dalo vymenit za skoro polovic), vymeny ruznych cepu/silentbloku na predku cirka tak cca 4 tisice. Ted se mi pokazily elektricke pate dvere. Za 2 roky provozu auto 2mesice v servisu (motor) a naklady na opravy mimo bezny servis cirka tak 90tis. Ale jinak to auto vypadalo pri koupi v super stavu, v kufru auta druhe 18" litaky origo C6. Az na std. bolest sedacky ridice a pomackane kuze sedaku. Takze jak rikam, kdyz narazis na dobry kousek a mas vic stesti jako ja, tak to nemusi byt tak drahe a naopak

Zaver zni - mel jsem si nechat moji starou vymazlenou C5 I 2.2 v automatu, ktera novemu majiteli slouzi dodnes. Aby ne, kdyz jsem do ni za posledni rok pred prodejem vrazil vic nez za kolik jsem ji prodal.