c5vyskov
|
20.04.2015 19:53 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
|

|
Jak 100t na opravy e je straení? Jen tak orientačně jsem to naházel na service.citroen.com:
dvouhmota 12k
pístnice 7k
turbo repas 14k
fap nový 30k
přední rameno 6k
3 zadní ramínka 15k (a počítám, e díly na nápravě se mění na obou stranách, take dvojnásobek)
poloosa repas 6k
vstřiky repas 25k
kondenzátor klimy 4k?
Suma sumárum 140k Kč. Ty ramena jsem počítal 2x, na obě strany. Samo e plno věcí jde jde pořídit levněji, ale o kolik? O 30%? A jsou to ceny bez práce. Plus jetě rozvody a podobné maličkosti (altík, klimakompresor můe odejít, BHI...). Take 100k za opravy je naprosto střízlivý odhad u X7 s nájezdem 200-300tisíc. Kdo nesouhlasí, a mi řekne, co z uvedeného vydrí víc ne 200-300tkm?
Není v tom KO motor, automat, ádné extrémní poruchy.
Nechci nikoho odrazovat, ale prostě X7 v ceně kolem 250t budou mít najeto hafo km a tohle vechno se u nich dá očekávat. Stejně jako u čehokoliv jiného. Ne třeba hned po koupi, ale prostě během nějakých 100tkm musí počítat, e do toho těch 100k nasype. I tak se to můe vyplatit, X7 za 200, k tomu 100 za opravy a pořád je to necelá polovina ceny nového... |
| |
| |