
|
Koník napsal(a): Myslel jsem, že režim sport automaticky podvozek přitvrdí i při klidné jízdě. Takže jestli jsem to správně pochopil, tak tlačítko sport samo o sobě nepřitvrdí podvozek okamžitě, ale jen sníží hodnoty pro výpočet a způsobí to, že se podle potřeby dříve přitvrdí podvozek.
1) "H3" ... nezpůsobuje tvrdnutí podvozku vlivem jízdních vlastností
2) "H3+" a "vypnutý režim sport" ... přitvrzuje podvozek vlivem jízdních vlastností. Akorát přitvrzuje později v krajnějších mezích.
3) "H3+" a "zapnutý režim sport" ... pokud jízda bude klidná a plynulá, bude to stále pohodlná houpačka i při zapnutém sportu, jako by vůbec zapnutý nebyl. Nicméně v momentě, pokud najednou vjedu do zatáčkového terénu, přitvrdí se podvozek daleko dříve, než při vypnutém režimu
uplne presne takto
tlacitko sport v uplne ziadnom pripade nezavre ventili - nemohla by sa dorovnavat vyska, rovnako ako ked sa zasekne regulator a cerpadlo tlaci do skratu (par krat som take riesil) |