PATaMAT
|
17.02.2015 08:45 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
|

|
z.burdak napsal(a): ,vriska to od vymeny remene
Výměnou řemene neodelo najednou skokově servočerpadlo ... Řemenice čerpadla se zastavuje proto e kapalina - servo klade odpor a řemen je málo napnutý tak kloue. Problém bude asi dlouhý řemen, nebo málo napnutý. Spousta mehaniků si neví rady jak a kolik správně napnout řemen. Příli dlouhý řemen prostě nejde napmout jak pořebuje ...
na "dynamické" kladce ( ta pruná ) jsou 3 ouka . Napnutí nového řemen je tak, e Prostřední ouko na kladce s otvorem lícuje s oukem na pevném těle a otvorem jde zasunout aretační kolík. na ouku jsou zářezy, tak ty proti sobě ...
na krajním ouku je taky zářez, ale to lícuje kdy je řemen dlouhej ma max vytaení a znamená vyměnit, ale toto ouko nemá aretační díru.
Ty ouka jsou vidět z vrchu, stačí posvítit a vidí na čem se...
Podle mé zkuenosti manuály udávají patnou délku řemene, nikdy se mi nepodařilo dopnout 1750 jak se udává ( vdy byl moc dlouhý), ale 1740 - 1733 byl větinou OK. |
| |
| |