 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Akumulátor |  |
najk
|
06.02.2015 19:44 -
Re: Akumulátor
|
|

|
taky jsem přesvědčen o smolíkovi.... aku je bezúdrbová po celou dobu ivotnosti, kdyby tam chyběl elektrolyt, tak by nedrela ji od novoty (výrobní vada). Jinak pořád lidi dělají následující chyby, které značnou mírou zkracují ivotnost, neboli kapacitu. Aku má být vdy nabita! aku trpí i samovybíjením (nepouívaná), aku nesmí klesnout pod 10,8 V, To, e ti nedrí proud je jasný příznak tzv. sulfatace - nevratné pokození desek, nabije, vypadá jak nabitá, ale....... prd. Při sulfataci se rozpadají nejdříve vrchní plochy, rot padá dolu, zkratuje i ty dobré části a můe kupovat novou. Ja jezdím kadý den velice krátkou trasu a i vícekrát startuji to nemůe stihnout nabít aku na max. V pátek, kdy vím, e o víkendu nikam nejedu, tak zvednu kapotu a nahodím na celý víkend nabíječku s Lídlu - po nabití přechází na udrovací proud. Prostě ta část desek, která není nabita odumíra a pořád to pokračuje dále.... |
| |
| |