vymena bsm su prehadat par konektorov a jeden kabel, preto som to napisal
bsi by podla mna mala viacej mrtvych veci a spravalo by sa to inac
Já jsem si vlastnoručně vypálil BSI při pokusu zprovoznit alarm (C5 I 2003) -dal jsem novej modul čidel a musel jsem odjet pryč - po návratu nelo auto nastartovat,hlásilo to od AP,ECU,COM a kdo ví co KO - po připojení asi 10.ho comu auto sice lo nastartovat ale AP mimo atd.. jen BSI bez chyb a bylo BSI KO.Jde o to co v ní je a je to spí jen věc softu ne jako takové ,,krabice" Nebo relé hlavního napájení??
Jetě dodám e C5 ije svím vlastním ivotem (1/3 z nich kdy přijede ke mně na dílnu se po cestě sama opraví - sice chyby uloeny,ale test a hodnoty OK)- u jsem přemýlel se zákazníkama e budu muset jezdit k nim a né oni ke mně.(to mi jich asi hodně dovede potvrdit)