Honzaho
|
27.11.2014 09:04 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
|

|
Těch 14.8 V je tam téměř konstantně - od volnoběhu a po vrchol mých běných otáček (cca 3000). Baterie u asi končí, ale výměnu jsem odkládal, kdy zatím nemám problém se startováním. Řekl bych taky, e některý článek je na odchodu, protoe i po jízdě jí poměrně za krátkou dobu klesne napětí pod 12V (11,7) co má za následek, e i poslech radia jí třeba za 5 min hodí do ekonomického módu. Tento stav ale trvá víc ne rok a zimní starty OK.
Myslí to tak, e i baterie s takovýmto problémem by mohla způsobit to vyí napětí alternátoru? Asi udělám pokusnou výměnu AKU. Mám tu dobrý, sice jen 55Ah, ale to by nemuselo vadit. (Jen mi vadí, e kvůli tomu budu muset demontovat ŘJ LPG - dát náhradní AKU jen na startovací kabely by mohl být risk, kdyby svorky sklouzly za chodu motoru - alternátor by to nemusel zkousnout). |
| |
| |