jruze
|
21.11.2014 08:15 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
Delict napsal(a): Norma Euro 3 je dostatočne tolerantná. Nehrozí e by ma niekto vykopol z STK len preto lebo mal zlý deň. To stačí nahlási nadriadenému a pán technik skončil..prípadne zostane bez prémií. Za C5 nepriplácam, nech to pekne preklepnú, je to auto v tip top stave.
V zahraničí nemôu od pohladu vedie e moja c5 je 2.2 a nie 2.0. Je to 12 rocne auto, a holt tam neaka ta sadza vyletiet moze.
Pri zastaveni, vacsinou viacerych len vopchaju za vyfuk biely terčík.
Potom ak by som neuspel v servítkovom teste, tak sa moze pozriet zrkadlom na paličke či je FAP prítomný. To je najjednoduchsia cesta pre nich..a potom odikujú na TUV kde zistuju emisie.
No nebude tam...bude tam len orig katalyzátor. A nech mi dokáe e to nieje verzia pre export do ruska a mimo EU...
Tak isto ako u nás, je pre nich citroen panielska dedina..vedia e to má hydro..niečo neaké. A tie nevedia či vetky verzie mali FAP, lebo aj v minulosti boli iné emisné systémy pre CH,D,A krajiny a zvyok sveta.
Nechci se hádat ale vechny 2.2HDI jsou vybaveny FAP filtrem u 1.6 si myslím jsou obě verza a u 2.0 také.
Poli mi jakékoli vin a do pěti minut ti řeknu jestli je vybaveno FAP filtrem to by si měli najít i na emisích - nastaví hodnoty a musí se to do nich vejít - pokud to někdo udělá dobře tak by mělo - není to jen o FAP , ale o stavu motoru.
Jetě k dřívějímu příspěvku - já na své C5 I 2.2 HDI najezdil jen po Praze 200000Km (bez nějakých 5000Km) , FAP jsem čistil jednou(nejdelí trasa byla z domova do centra 17Km - při té to dovedlo v případě regenerace bezproblému proběhnout). Jedna dročka mi sem jezdí s nájezdem přes 250000Km po Praze - jednou čitěný FAP 2x aditiva(jezdí převáně den). |
| |
| |