Světlono
|
09.11.2014 10:24 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Ahoj, díky za odpovědi, dost mi to pomohlo. Malinko se rozepíu, abych vyjasnil svou motivaci proč C5 v naftě.
Vystřídal jsem u víc různých značek, z toho Citroeny jsem vlastnil tři, BX, XM, Xantii. Oceňuju u Citroenů pohodlí a nevadí mi určitá izolovanost od toho co je pod kolama. To k tomu pohodlí patří. Průměrný roční nájezd za posledních několik let mám cca 12 tis., take mi benzín nevadil. Ale situace se změnila, budu jezdit víc a to víc bude po D1. Proto naftu a proto návrat k Citroenu.
Teď mám Audi A6 avant quattro 1.8T (132 kW, 235 Nm), take vím co je výkon i prunost, je to starí kousek r.v.98, z doby kdy Audi jetě neidila. Jene je tam tovární S-line podvozek. Na okresce s dobrým povrchem je to lepí ne sex , ale na D1 je to fakt blbý. K tomu výkonu a prunosti, v běném provozu je to spíe o prunosti, take nafta s větím krouákem dole by mi sedla, stejně větinou jezdím jak pantáta.
Proč se zajímám o spotřebu nafty v kombinaci s automatem? No, s tímhle oturbeným benzínem jezdím za bez velké snahy v létě za 8 a v zimě za 9 kombinovaného provozu. Nafta s podobnou spotřebou ztrácí jaksi kouzlo. Ano dokáu ocenit pohodlí automatu. Vím, e náklady na palivo nejsou tou největí polokou při provozování auta. Ale proč platit za palivo víc, kdy se můe platit méně.
Neuvauju o tom nechávat si Audi. Je to skvělé auto, vyzkouel jsem ho, protoe jsem ho vyzkouet chtěl, ale není to pro mě to pravé. Take ho nebudu dávat na sériový podvozek, ani zaplynovávat. Prostě se chci vrátit do Citroenu. Jestli zítra nebo za půl roku není rozhodující, na ten pravý kousek si počkám.
Na tom kousku co jsem tu nadhodil, mě zaujalo to co je vidět ve zpětném zrcátku na poslední fotce. Myslím ten nápis na pátých dveřích. e by to bylo vozidlo obchodníka s auty? |
| |
| |