martinrx
|
15.10.2014 00:26 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
jumep napsal(a): nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky
Myslím e to platí jen pokud se týká CO2..... obecně ja na tom nafta s emisemi hůř.
Ohledně jízdy při vysoké rychlosti jsem neměl na mysli supersporty, ale normální auta střední třídy. Jeliko je, jak říká, diesel uzpůsoben na jízdu v nízkých otáčkách s velikým točivým momentem, je proto jízda s ním v rychlostech okolo 180 zvukově klidnějí, jeliko hluk vozidla přehluuje ji zvuk motoru. A naopak: při nízkých rychlostech přehluuje motor hluk vozidla.
S benzínem je to opačně, do rychlostí povolených v tomto státě o motoru téměř nevím (pokud zrovna nepředjídím) ale při překročení rychlosti kolem 150 km u hluk motoru začíná obtěovat.
Ani si to člověk uvědomuje - je to dost psychologický moment. Ta nafta prostě podvědomě nutí člověka jet rychlej.
Navíc jsem i já osobně zjistil, e kdy jsem jezdil s dvoulitrovým dieselem, tak jsem nasbíral mnohem víc bodů a pokut ne s benzínem. |
| |
| |