robo
|
14.10.2014 21:49 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
naco taky motor co musis tocit 4000tisic a viac aby si mal 200nm?jasne v zrychleni 0-100 lepsie lebo na 3ke to tahaju povedzme do 120km/h pri testoch zrychlenia atd...max. vykon pri 6000otackach ?
c5 je take pohodove hupave auto ku ktoremu vysoke otacky akosi nehodia
a 103kW chrocht chodi za 5.5-6l l na dialnici
benzin 2.0i : Největí výkon: 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min
Největí točivý moment: 200 Nm při 4 000 ot./min
Prunost 2.0i:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4 s
pruzne zrychlenie 2.0Hdi
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1
no a sok je ze 2.0i nema 6kvalt v x7? |
| |
| |