Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
del42sa
10.10.2014 08:52 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
DOUFAK napsal(a):
Jsem přesvědčený,že se C5-III příliš nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příliš a velmi složitá,drahá, se sklony k rychlejšímu celkovému opotřebení než Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,že zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I. Zrovna tak C6. Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěšný... Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho už ji tlučou.... taky se to tu už probíralo.


Nová C5 X7 je z pohledu zákazníka ve všech ohledech lepší auto než stará C5, podvozek, kabina, provedení materiálů, sedačky, komfort, to vše je řekl bych o jednu třídu lepší než u původní C5. Jediná výtka lze směřovat k menšímu množství odkládacích prostorů a k zbytečně vysoké hmotnosti, ale jinak si opravdu není na co stěžovat. To auto se konečně celkovým vnímáním dostalo na úroveň německé konkurence a přitom si zachovalo pověstný francouzský komfort

Co se týče technického pohledu ( z pohledu automechanika ) je pravda, že některé díly jsou nabízené pouze jako originální (bez druhovýroby) a jsou nesmyslně drahé. Viz přední ventilátory. A dílů na vrakovišti je zatím málo protože se stále jedná o relativně "nový" a spolehlivý model, chce to dát tomu ještě pár let

C6 to je kapitola sama pro sebe. Vynikají podvozek, ale uvedená na trh ze strašným zpožděním ( za tu dobu už poněkud morálně zastarala ) a špatná cenová a marketingová politika to auto prostě zabilo. A to nepočítám absolutně nepovedenou kabinu. U C6 navíc vlivem vysoké hmotnosti velmi trpí přední náprava. (silentbloky). Přesto bych to auto jednou chtěl mít

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator