del42sa
|
10.10.2014 08:52 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
DOUFAK napsal(a): Jsem přesvědčený,e se C5-III příli nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příli a velmi sloitá,drahá, se sklony k rychlejímu celkovému opotřebení ne Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,e zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I.  Zrovna tak C6.  Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěný...  Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho u ji tlučou.... taky se to tu u probíralo. 
Nová C5 X7 je z pohledu zákazníka ve vech ohledech lepí auto ne stará C5, podvozek, kabina, provedení materiálů, sedačky, komfort, to ve je řekl bych o jednu třídu lepí ne u původní C5. Jediná výtka lze směřovat k menímu mnoství odkládacích prostorů a k zbytečně vysoké hmotnosti, ale jinak si opravdu není na co stěovat. To auto se konečně celkovým vnímáním dostalo na úroveň německé konkurence a přitom si zachovalo pověstný francouzský komfort 
Co se týče technického pohledu ( z pohledu automechanika ) je pravda, e některé díly jsou nabízené pouze jako originální (bez druhovýroby) a jsou nesmyslně drahé. Viz přední ventilátory. A dílů na vrakoviti je zatím málo protoe se stále jedná o relativně "nový" a spolehlivý model, chce to dát tomu jetě pár let 
C6 to je kapitola sama pro sebe. Vynikají podvozek, ale uvedená na trh ze straným zpoděním ( za tu dobu u poněkud morálně zastarala ) a patná cenová a marketingová politika to auto prostě zabilo. A to nepočítám absolutně nepovedenou kabinu. U C6 navíc vlivem vysoké hmotnosti velmi trpí přední náprava. (silentbloky). Přesto bych to auto jednou chtěl mít |
| |
| |