Lisak33
|
21.08.2014 23:59 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
Potřeboval bych poradit ohledně koupí koulí. Auto mám chvíli a zdá se mi, e se v něm na dírách mlátím a je pohodlný asi jako mondeo. Hezky sedí na silnici, ale pohodlí jsem čekal jiný. Auto má z německa poctivých 18000km (po starém pánovi zůstalo dost dokladů potvrzující stav tachometru-serviska, kontroly TUV, učtenky z Citroenu). Bohuel nesehnal jsem okolo Liberce nikoho známého z C5, abych mohl auta porovnat(nikdy jsem v jiné C5 nejel).
Po studiu zde a jinde jsem si, ale téměř zcela jistý, e pomůe jen výměna koulí a chci se zkuenějích optat na něco co jsem zde nenael.
1. Na konkrétně svoje auto(RERHRH) najdu doporučeno od jednoho výrobce více koulí se stejným tlakem liících se jen jiným referenčním číslem OEM. Mohu pouít kteroukoliv z nich, nebo se musím striktně řídit referenčním číslem?(to správné jsem si nael na servise.citroen)
2.Pokud se nemusím striktně řídit číslem OEM, mohu v rámci větího pohodlí pouít dopředu 62barový koule místo 57barových?
3.Nikdo se tady ani jinde nezmiňuje o kvalitě koulí fy.LIZARTE. Měli by to být repasované originál koule kvalitě originálu(píe o sobě sama firma) a je na ně 2roky záruka.
Ptám se hlavně kuli této nabídce:
"http://www.mister-auto.cz/cs/citroen-c5-break-re-2-0-hdi-136ps_v18463_g1718.html?display=liste&opt_eq=true&e=292"
První dvě nabídky jsou sice, jak jsem si a teď viml, regulátory. Ale jsou to jen koule z menbránou a pokud mají stejný závit vadí to? Tady nebo v jiné diskuzi někdo zaměňoval koule z XMka a C5 a nevadilo mu to.
Předem díky za odpověď. |
| |
| |