Mikra
|
09.08.2014 12:05 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
Já netvrdím, e FAP je nějaký ekologický zázrak, ale srovnávat to třeba s lodí, která za ty vyprodukovaný saze převeze mnohonásobně víc nákladu ne nae auta, nebo i s kamionem, to je dost mimo. Na víc u i kamiony to budou muset řeit a v blízký budoucnosti i benzínový motory dostanou nějakej punt do výfuku. Já naráím předevím na dobastlenost motoru po takovým zásahu a nevěřím, e to někdo udělá naprosto korektně a bez nejmeních následků. I ten motor s tím puntem počítal a snadnějí odchod spalin po zásahu u nikdo při FAP OFF řeit nebude. Kdy si vzpomenu, co to dělalo s naima prvníma puberáckýma zásahama do výfuků na pionýrech a prvních autech, e to sice míň jelo, ale o to víc řvalo, tak si myslím, e bez patřičný úpravy ostatních důleitých věcí na motoru to bude mít nějaký neblahý vliv na jeho správný chod. Sám píe, e při regeneraci ani AP neví, co se děje. Prostě u takhle sloitých motorů je vechno propojený se vím a takových machrů, který to dokáou vychytat, moc nebude. A u určitě ne ve firmách, který se tím ivěj a musej to zmáknout za co nejkratí čas, mají programy na vechny značky a typy motorů a vechno to dělal jeden superman, kterej má zmáknutý úplně vechno. Kdyby se s tím měl ladit, testovat a předělávat týden, asi by se neuivil. A za hodinu toho moc neobjeví a neupraví tak, aby motor el jako hodinky. A aby taky vydrel. |
| |
| |