c5vyskov
|
08.08.2014 16:33 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
jruze: No teď jsi na 30%, ale nemůe to brát, e jezdí do 100%. Pak bude regenerovat co 100km. Skutečná ivotnost bude nií, Citroen uváděl kolem 120-160tis km. A pak nestačí vyměnit FAP a aditiva, problém bude ve vstřikovačích, které u nejsou co za mlada a brzo odrovnají i nový FAP. Take pro normálního uivatele počítej FAP 10t, aditiva 3t, vstřiky 20-30t, s prací jsi na 50. No a "investuj" do 12 let starého auta 50t, kdy emise to splní tak jak tak. Hlavně nepi, e umí jiné ceny... normální smrtelník dá auto do servisu, tam mu za 15 dají nový FAP a aditiva, po 40tkm bude díky vstřikům FAP zase K.O. a bude po záruce. Take mu navrhnou opět výměnu i se vstřiky za 50.
Já si u přítího auta počkám na euro6, aby u muselo mít adblue. Není pak potřeba tolik recirkulovat výfukové plyny, i spotřebu mají euro 6 motory mení, take budou mít i nií kouřivost a pak věřím, e to FAP pobere. Ale dávat filtr na ty nae euro 3-4 motory je blbost. A není to jenom záleitost PSA, co vím, tak úplný děs bylo, kdy VW přidal FAP za PD motory, tam ho vykuchali snad vichni.
PS: A v tom servisu větinou narazí jetě na něco dalího, EGR nebo klapky sání za osmičku...
PS2 : Jsem pro ekologii, ale ne stylem, aby po 200tkm bylo potřeba "investovat" 50tisíc jen do emisního systému. e to pak lidi obchází je samozřejmý, ale nekriminalizoval bych za to lidi, ale výrobce. Proč drí ceny ND tak vysoko? V novém autě je ten emisní systém 50tKč nestojí (kdysi psali, e základní Oktávka poskládaná z ND by vyla nějak na 2miliony, take ceny ND jsou 5x předraené). Jinak je to normální vydírání lidí, extrémní třeba u Japonců, kde FAP stával kolem 100tisíc. |
| |
| |