jruze
|
10.07.2014 17:10 -
Re: Výměna motorového oleje
|
|

|
jubileus napsal(a): Take tam byl 8ka TORX, roub byl uvolněn bočním naseknutím-majzlem, potom navařená matka na roub, protoe nová byla okamitě nesehnatelná , měděná podloka pod roub a funguje to.
Jetě nikdy to asi nebylo povolovaný,-to jsou lidi. Myslí si, e kdy dají vyměnit olej do servisu s jinýma věcma, tak je to udělaný nejlíp, jak to jde. Odsávaný vrchem... A jetě, kdy tam nechají dát superznačkový olej. No to mě podr.   , moný je asi vechno. Komu nefachčí selský rozum a občas si něco neopraví sám, tak je těmto navíc nelevným " značkovým" mejdům NAPOSPAS. A motor jezdí celý ivot s vekerým nastrouhaným bordelem v motoru. Nový filtr--??--snad, moná 
Kdy zrovna ve funguje , je auto pohodlný kočár--take na nic neahat a jezdit.
osmičku torx můe pouívat jako ídlo - tak malej torx nemám - nejmení co mám je tuím 15. a ta je na C5II na povolení rádia. Jinak srovnatelná velikost s 8. imbusem je 50. torx tak pokud jsi to povoloval jak píe 8. torxem tak ten já ukroutím ve dvou prstech- nebude silnějí ne 1mm. - na obrázku má 50.torx a 8.imbus |
| |
| |