Almond
|
04.07.2014 00:21 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
|

|
jruze napsal(a): Třílitrovej automat mám k dispozici,ale jestli je totoná opravdu nedovedu . Předpokládám e výrobce AP je jeden a dělá ho pro Ford , Citroen , jak říká i Renault , tuím i Volvo a kdo ví do čeho jetě. S elektronikou , ale můe být problém - ta můe a asi i bude specifická k danému autu.Je to sázka do loterie - obal+ útroby budou asi stejné (3l - 3l) a elektroniku přehodit(nemyslím gearbox - jen ovládání) - no je to výzva .
Díky za částečně dobrý zprávy, napíe mi víc o tom automatu do SZ? (stav, "historie", cena). Pokud jsem teda správně pochopil, e by byl na prodej Jsi ode mně co by kamenem dohodil, take s dopravou by nebyl problém. Snad tu někdo napíe víc k zaměnitelnosti, k elektronice... Nerad bych to tam rval, abych zjistil, e to neni kompatibilní 
jumep napsal(a): co konkretne znamena ze je KO
cista slabina u tohoto automatu je proste hydroblok, je hlinikovy, vyderu sa piestiky a tie potom bud netesnia alebo sa zasekavaju a robi to hodne silne psie kusi
Nejdriv pri udrzovani 40km/h nebo 60km/h neustale radil nahoru-dolu-nahoru-dolu, po asi 1s. Majitel neresil, prevodovka zacla vyrazne cukat, bouchat. pri 75km/h se vypnul motor (nouzak?), auto ujelo 50-100m (dobrzdeni) s vypnutym motorem a od te doby velmi divny zvuk z prevodovky + nouzak vzdy par s po nastartovani (zapnuty motor, neschopnost akcelerace).
EDIT: kdyby to někdo jetě po mně řeil, usnadním práci: převodovky v C5 a Espace nejsou záměnné. |
| |
| |