LebedaXM
|
28.06.2014 22:33 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
jruze napsal(a): Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví a v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zaneená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (u jsem tu měl auto,u kterého nco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak el do zkratu). To e není slyet turbo je divné - to se musí točit pořád a to e padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před pokozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,můe i zhasnout motor)to e to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky. 
díky mooc za info..
píu podle tebe:
a: podtlaky jsou úplně komplet nové i vechny jejich komponenty. 100% důvěra
b: turbo bylo venku a je komplet vyčitěno a regulace jde naprosto plynule. 98% důvěra
c: tady byl měněn pouze snímač tlaku turba na intercooleru. Take díky za dalí tipy...
To turbo krásně slyím kdy motor je v normálním reimu. Jak spadne do nouzového reimu, tak pak je zticha. auto stejně reaguje pouze na zlomek selápnutí plynu.
Ty dva snímače jsou velmi dobrý tip. Vyzkouíme a pak uvidíme.. Moooc děkuju za rady... |
| |
| |