jruze
|
28.06.2014 08:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
LebedaXM napsal(a): Pro Jruze: Dělá to toto: sednu, nastartuju, vyrazím, slyím turbínku jak si evelí...... jedu normální rovinku 90kmh. cca2000otm. Po chvíli "píííp" rozsvítí se vrtulníček, ESP a autopollution faulty. výkon fuč a turbínku u neslyím.... To je první nejčastějí nouzák...
Druhý nouzák: vidím kopeček, zařazená 3 nebo 4ka, 1600 otm. lápnu mu řádně na plyn, motor zabere jako kůň a jede a jede a jede a cca. při 2600otm. "pííííp" vrtulníček, autopollution faulty a výkon fuč...Ale pozor, ztráta výkonu trvá asi vteřinu dvě a pak motor znovu zabere, jen svítí ESP a vrtulníček...
Třetí věc: občas hned po startu naskočí autopollution faulty, ale nic nepípne, nerozsvítí se a krám jede normálně...
Fakt bych toho idiota inenýrskýho kterej tohle vymyslel, nejradi pověsil na hák za páteř a vykuchal!!!!
Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví a v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zaneená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (u jsem tu měl auto,u kterého nco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak el do zkratu). To e není slyet turbo je divné - to se musí točit pořád a to e padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před pokozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,můe i zhasnout motor)to e to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky. |
| |
| |