LebedaXM
|
20.06.2014 21:54 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
Malý autopollutionový příběh na C8 2.2hdi 94 kw
Začalo to v lednu po koupi autobusu. Odjídím na plný knedlik od pumpy a najednou "píííp....polib si prdel debile, má vysokej tlak turba a já tě chci nasrat" "
Nastala podtlaková zkouka a výměna podtlakového vedení.....jedu 90kmh 2000otm..."pííííp...zase si polib"
Dalí návrat do servisu a dolo k zaměření na elmag.ventily...... opět jízda..."píííp....u mě nebaví"
Pak dolo k přeruení nátěv servisu a jedění s motorem ve vysokých otáčkách (3000otm a výe )kde byl klid.."já ti dám ty hajzle e si ze mě bude dělat prdel!!"
Pak se objevily peníze a čas na dalí pokusy a od začátku května mám na střídačku auto já nebo mechanik...
Zase důkladná kontrola podtlaků, egru, kombinatorika s čidlama a hadičkama...cesta domů..."pííííp...cháchá blbečku na mě si nepřijde, já jsem HDi a né nějaká neekologická unka"
Take návrat na hever a vzteky rudý mechanik vykutal turbo, rozloil, vypucoval, vyletil a za nepublikovatelných nadávek naoperoval zpět......tastná jízda domu a 5km od servisu..."píííííííííp..... zase jsem tě přechcal, turbo to není, hrajeme si dál"
take druhý den následoval návrat na hevery a začalo bádání na novo... jene Hdi netuilo, e bojová skupina se zaala, dala hlavy dohromady a zaměřila se na vakuovou pumpu, natáhla se do kabiny hadice s podtlakovým manometrem, připojená diagnostika a tradá na testovací kopec. Zařazená trojka, 1400otm, plný plyn, podtlak v normálu a najednou u 2100otm. podtlak poklesl a hned...pííííp a dvě chyby.. vysoký tlak turba a nekomunikace čidla tlaku turba... a podtlak se u nezvedl...
Take po dohodě s mechanikem byla dnení anabáze ukončena a v úterý následuje dalí pokus... tentokrát výměna vákuové pumpy...
PS: dnení cesta od mechanika kdy po jeho radě točím motor od 2500 a výe se Hodně Drahá Investice nevzpouzela
na dálnici pěkně 120 na 4ku a jen si evelil.
Příběh bude pokračovat a do konce.... |
| |
| |