Jurá
|
13.05.2014 18:18 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
|

|
připojuji také foto samostavu u C5 II
- jediné těsnění je O krouek který je vidět, který těsní průchod samostavu s tělesem třmenu, dalí těsnění se týkají u jen pístu a tělesa třmenu (jeden O krouek a prachovka)
- zajiovací roub samostavu má pětihranou hlavu 14 mm
- celý samostav je dohromady slisovaný (zapertlovaný okraj krytu pruin) tím to vechno drí pohromadě, opatrně se to dá lehkým tlakem (truhlářská svěrka) rozlisovat, dohromady to jde stejně a okraj se lehce poklepe kladív(em)-kem , průměrná ikovnost,
- důvodem mého postupu byla výměna části se závitem (zadřený závit se roubem - protikusem z pístu)
- nejhorí činností byla demontá páky brzdového lana zajitěné roubem s vnitřním torx (to je lépe vzít sikami a a poté torx) je to pak jenom naraené na více hran,
- tak hodně zdaru
Jurá |
| |
| |