Mikra
|
09.05.2014 13:00 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
|

|
Je to trochu jinak.
Brzdový váleček vrací hranatý "O" krouek v dráce brzdiče. Ta dráka je mírně lichoběníková a tak po klesnutí tlaku krouek sjede do toho větího průměru a tím sebou vezme i váleček. Je to jen zlomek milimetru, ale stačí to na to, aby se destička oddálila od kotouče. Pokud je krouek zpuchřelý, nebo je pod ním bordel, zůstává váleček vytlačený a krouek nemá sílu ho vrátit.
Vzduch tam nesmí být! Ten vzduch, právě proto e je stlačitelný, sniuje účinnost brzdy. Místo tlaku kapaliny na píst se stlačí vzduch a destička potom netlačí na kotouč plnou silou, ale můe se odpruovat od kotouče. Navíc při putění brzdy zůstává vzduch slabě natlakovaný a rovně to brání vrácení pístku, nebo to vracení zpomaluje. Po putění pedálu se kapalina volně vrací zpět do brzdovýho válce a není potřeba mít v brzdiči nějakou vzduchovou rezervu.
To e se ti to podařilo opravit bylo nejspí tím, e jsi rozebráním vechno očistil, nejspí i pod tím "O" kroukem. Očitěním se asi taky trochu líp vechno pohybuje, proto se u pístek vrací. Není to opraveno tím, e bys tam udělal vzuchovou bublinu. |
| |
| |