
|
vilous napsal(a): Pánové - matláte tady dohromady dvě věci, z nichž druhá je mimo mísu.
1. Pokud něco v autě bouchá, tak je to vada a je potřeba ji v nějaké době odstranit. Pokud je přední náprava a řízení OK, tak nebouchá ani na cvičném tankodromu.
2. Pocity s jízdy ve vyjetých kolejích podle šířky kola jsou off topic. A ještě do toho mícháte citlivost na vyvážení, to není vlastnost PSA (jak psáno na minulé straně), ale je to vlastnost hřebenového řízení, které je posledních dost let na většině běžných aut.
Nechce se mi to číst znovu abych citoval přesně , ale jestli se nepletu byl dotaz na bouchání a bouchá to co má vůli a co má vůli tak způsobí i to že auto plave,nedrží stopu atd.. , šířka kol na to má vliv také, nevyvážená kola jakbysmet protože rozvybruje celé řízení čímž se veškeré vůle projeví daleko víc. Na hřebenové řízení přešla většina automobilek právě proto že omezuje počet dílů ve kterých vznikají vůle a je proto levnější a přesnější (laicky řečeno) tak nevím co je mimo mísu a co teda nesouvisí . |