jumep
|
20.04.2014 12:10 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
a bola tam len tato jedna zavada?
v poslednej dobe som tu mal toto v kombinacii s prilis castou zmenou otacok
kazdopadne tu to mas podrobnejsie
Popis diagnostiky:
Po dobu 10 s je zjiován rozdíl mezi poadovaným průtočným mnostvím vzduchu a měřeným průtočným mnostvím vzduchu
Podmínky aktivace diagnostiky:
- Otáčky motoru mezi 750 a 2750 ot/min (tj. otacky v ktorych sa otvara EGR)
Podezřelé zóny:
Systém pro recyklaci výfukových plynu (tj. EGR)
Dávkovač vzduchu (Ylonka na sani - moze sa zasekavat alebo malo zatvarat - skontroluj aj tu vrchnu membranu ci neprepusta / spodny ventil s tych troch pri lavej guli)
Průtokoměr vzduchu (nepravdepodobne v tvojom pripade)
Únik vzduchu za dmychadlem (prasknuty intercooler, hadica, unik na Ylonke, ta plastova trubka, ale znova - prejavovalo by sa to pri stupani na plyn, nie pri ukludneni)
Problém podtlakového okruhu
Snímač tlaku přeplňování
Zanesený okruh recirkulace výfukových plynů
osobne s toho co si napisal - stav pri ktorom sa to stalo si myslim ze je problem niekde v tom ovladani EGR
daj dole tu hadicu co ide z podtlakovej pumpy do posilovaca a pozri to Tcko tam, pripadne ho rovno precisti (jak sa na posilovaci do toho napajaju hadicky)
nemam fotku toho ale vacsinou to je vidiet ze je to zanesene, staci to preplachnut cisticom na brzdy a kompresorom prefukat tie pripojky
na tom obrazku je zakruzkovane co - a modrym oznacene co ide do EGR
vyber teda celu tu trubku a precisti to, hlavne teda to co je modrym (odpoj hadicky) |
| |
| |