Tak turbo za 60 tě asi nemusí zajímat. Je tu spousta příspěvků k turbům na 1.6, ale jetě se tu nikdy nikdo nezmínil, e by mu odelo turbo/biturbo na 2.2.
To co chce slyet se tady nejspí nedozví. Kadý si chválí to svoje. Z toho vyplývá, e jsou dobrý vechny.
Na benzínech bude řeit svíčky a cívky nebo katalyzátory a výfuky. Nebo tohle vechno. Je nutno počítat s tím, e benzínovej motor stárne trochu rychleji. Na stejný počet ujetých km má natočeno skoro dvojnásob otáček při vyích teplotách. Take jetej benzín s 200k km můe být skoro KO, zatímco nafta se 150k km je právě tak akorát zajetá. Robustnějí konstrukce diesela taky přispívá k jeho delí výdri.
Na druhou stranu jsou u nafty moný potíe se zimníma startama a hlavně nutnost dodrovat interval výměny oleje a filtrů. Na palivo je diesel háklivějí.
Věřím tomu, e v doprovodu odborníka na C5 se dá najít výhodněji a snadněji diesel ne benzín.