Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
Světlonoš
12.04.2014 11:00 - Re: Koupě Citroenu C5
Za?iato?n?k
Samozřejmě, spotřeba není primární. Ale to už jsem psal. Při nájezdu 15 tis. za rok a spotřebě 8l benzín a 6 l nafta je rozdíl 300 litrů, to krát 37 Kč/l je cca 11 tis. korun rozdíl. Takže asi tak na repas dvou vstřiků (pokud to bude nutné). Kdo má větší nájezd, bude spotřebu řešit víc. U mě bude většinu nákladů tvořit určitě servis, takže spolehlivost mě zajímá víc než spotřeba. Jsem zvyklý, že ojetina v pořizovací ceně do 100 tis. si cca dalších 20 tis. vyžádá, a v dalších letech běžný servis. Nerad bych, ale po nákupu dával do auta 50 tis. a dalších 50 tis. v průběhu následných dvou let. Při troše smůly se to může stát, ale moc rád bych se tomuhle vyhnul.
del42sa ano na ježdění ideál. Ale něco takového by mě sežralo. Koukal jsem např. na turbo jen u 2.2 HDI (125kW) a cenovka 60 tis. to snad byl omyl. Takže stále rozvažuju jen mezi 2.0 103kW benzín a 2.0 HDI 100kW nafta. Rozdíl ve spotřebě neřeším, zajímá mě rozdíl v reálných servisních nákladech. Teoretické servisní náklady si najdu v nabídce autodílů, ale ty reálné můžou být úplně jiné, protože skutečnou poruchovost nemůžu odvozovat jen od toho, že je motor ověšený více doplňky. V reálu to všechno může vydržet víc než méně složitý motor. A tuhle informaci mi může dát jen člověk co si auto koupil ojeté a pár let ho provozuje. A nebo servismen co Citrouše dělá.
V každém případě dík za všechny příspěvky, jsou to cenné dílky skládačky.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator