Tony_Z
|
23.03.2014 15:16 -
Re: Letní pneu na C5
|
|

|
Nechápu, proč se stále zmiňujete jen o brdění??? - to na gumách jen a pouze brzdíte nebo co??? To, e někam nedobrzdíte není takovej průser, jako kdy v zatáčce vám uletí zadek a bokem to mrsknete do protijedoucího vozidla - a to je nejpravděpodobnějí právě na těch okreskách. To jsou ty nejhorí nehody.
Kdo píe, e si bude dávat pozor, aby mu to neustřelilo, tak neví o čem mluví a pravděpodobně s tímto typem gum v kombinaci s blbym povrchem se jetě nepotkal...
Uivatelské recenze jsou nicneříkající, tam je jen jediný údaj, který něco vypovídá a to je ten, kolik na nich odkroutili, ne se sjeli... Lidé v tomto směru nemají větinou 4 roky monost porovnání na stejném autě (leda tak mezi letním nebo zimním pneu)
- kdo si kupuje levnou umu, čeká, e nebude nic moc, a pak ji vychválí, e za ty prachy to je supr, ani by vůbec tuil, jak se jezdí na pořádných gumách.
- ten, kdo si kupuje drahou kvalitní gumu, tak je pak nespokojen se sebemení drobností a v recenzi to té gumě dá řádně serat.
Základ je, aby guma měla dobré vlastnosti, co se týče přilnavosti suchu/mokru. A i stejně dobře přilnavé gumy se dají sehnat s tisícovými rozdíly. Ty levné se větinou rychle sjedou. Pro někoho, kdo najede 10000km ročně ty levné, co se rychle sjedou bohatě stačí nemá pro něj smysl koukat po michelinach a podobných značkách, které drí vesměs stejně, jen mají trojnásobný kilometrový výkon.
Ten, kdo najede 30 000km ročně a dá tedy při spotřebě 6L/100km cca 63000Kč na naftě. Tomu zákonitě nemůe dělat ádný problém si těch 1000 nebo 1500kč za gumu připlatit, ve výsledku uetří, protoe ty gumy mu vydrí. |
| |
| |