
|
monkus napsal(a): Vimol som si to, preto si to musí kadý odsledova, kedy je efektívnejie vyradi, alebo necha zaradené. Nemyslím si, e 1600ot/min je hranica vožnobehu, ale dobre, nechám a v tom. Koniec koncov, mne tempoma náramne vyhovuje, nemusím sledova rýchlos a tým pádom mám viac pozornosti na vozovke. Koniec koncov, sto žudí, sto chutí. Niekoho proste tempomat nebaví, potrebuje sa hra vkuse s plynom, ja mám rád oddychovú jazdu a nie zakadým sledova tachometer. Koniec koncov, C5 nie je pretekárske auto a nepotrebujem kadého predbieha.
A ete k tomu podtáčaniu: Automat radí tie pri 1600, ale čo nedáva logiku je to, e ininierom pri tom motore stačí zjavne 1100ot/min, kede tempomat sa dá zapnú u pri 40km/h a na tvorke. By ma zaujímalo, či je to také neskutočne zloité, aby tempomat fungoval aj pri niích rýchlostiach, alebo je to len ďalia lenivos zo strany Citroenu. Nakožko si myslím, e keď to funguje pri vyích rýchlostiach a tým pádom to musí svinejie reagova, tak by to moholo aj pri niích, napr trojka a tempomat 50.
A nemyslite si, e mu nedám nikdy nara. To bola len reakcia na to, ako jazdi na spotrebu.
No tempomat je na dlouhé trasy ideální a k otáčkám - biturbo má rychlou převodovku - 50 musím za 3 a skoro volnoběh, na 6. a 2000ot jsem nad 120. jezdím tak okolo 2500ot a to je optimální spotřeba (no musí ale sledovat provoz aby neli papíry do čistírny ) no a ke spotřebě - jezdí mi sem Praské taxi biturbo najeto 360000Km a má dlouhodobou spotřebu 90% město a denní 6,2 - nevím jak to dělá (asi to tlačí) |