ceepjet
|
20.02.2014 10:47 -
Re: Únik paliva z nádre
|
|

|
Kdo říká, e to tam nedostane, neumí naplnit nádr po hrdlo. Já s tím mám bohatou praxi, jeliko jsem hodně cestoval a chtěl jsem mít vdy co nejvyí dojezd. Do C5 (jak uvádím výe) jsem po rozsvícení rezerva ujel asi 30 km a natankoval 73l nafty. Pro nezasvěcené, tankování po hrdlo se provádí tak, e se po prvním vycvaknutí vytáhne pistole z hrdla, skloníte se, abyste dobře viděli do hrdla (kvůli přetečení) dáte pistoli na okraj hdla a opatrně napoutíte naftu (občas musíte chvilku počkat a opadne pěna), takto pokračujete dokud se v hdle nádre, těsně pod hranicí přetečení, neustálí hladina nafty, která takto ji zůstane.
Nejsem odborník na odvzdunění, ale nabyl jsem (moná mylného dojmu), e zavzduňovací ventil je bílá plastová věc s nátrubkem na levé horní straně nádre viz. foto jumepa, který směřuje přímo do míst, kde jsem měl postříkanou karoserii před nádrí.
.link.
Budu rád, kdy mi někdo funkci této součásti nádre osvětlí.
Dalí věc je ta, e po ujetí pár desítek kilometrů, únik z nádre zmizel, to by znamenalo, u po relativně malém sníení hladiny. |
| |
| |