vseved
|
06.02.2014 16:10 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
Konečně provedena kontrola zbytkových tlaků na koulích IFHS.
Výsledky:
Nové: ........................ LP 57.............PP 57................ LZ 31................PZ 31
148 900Km...............LP 52.............PP 50..................LZ 29................PZ 28
167 300Km...............LP 46.............PP 41..................LZ 21...............PZ 19
Zajímavé je e na 149 000km dolo k poklesu tlaku o 3 - 5 bar. na dalích 20 000km dolo ji k poklesu o 6 - 9bar. a e pravá strana vykazuje větí opotřebení.
Soukromý názor: Koule IFH S je mono pouívat do nájezdu cca 140 000km.
Pokles tlaku o více jak 15% rozhodně autu neprospívá. Problém je v tom e větina lidí nemá monost srovnání a tak postupně narůstající tvrdost pérování zaznamenají a po poklesu tlaku u 50% a více.
Po neděli bych chtěl někde na vrakáči sehnat drák koule a upravit jej tak abych mohl simulovat zatíení koule na stojícím vozidle a nechat kouli pár měsíců v klidu. Jsem zvědav jestli a k jakému úbytku tlaku dojde. |
| |
| |