Hanz 397
|
15.01.2014 20:33 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
|

|
marcel C6 napsal(a): Aka tam je prevodovka vobec netusim... ale predpokladam ze taka ista ako v C5 2,7 Hdi... Uz som do KAPSu volal a ma to dva haciky. Tu opravu robili ked auto este nebolo moje mam ho ca. mesiac, cize nemam doklad od tej opravy a druhy problem je ze sa mi nechce urobit 500 km iba preto aby mi povedali ze to nema nic spolocne s tym co robili, a zaruka sa na to teda nevstahuje. Zial netusim co je hydromenic, predchadzajuci majitel mi povedal ze menili hydrodosku... Ja myslim ze to je nejaka cast kde je asi zabudovany filter oleja ale ta cena sa mi zda prilis vysoka...
Vcera som si vsimol ze ten zvuk tam je aj ked sa rozbieham resp. vzdy ked prevodovka preradi. Nastupuje vzdy o nieco neskor ako je zaradena rychlost. Po chvyle to ale prestane, ostava iba pri 6-ke. Nieco podobne ako turbo ked zacne tlacit. Turbo som ale vylucil lebo ked idem napr. 90 km/h tak ma motor 1800 ot/min. a vtedy predsa nemoze turbo tlacit tak ze by piskalo a tiez nieje to piskanie ale skor bzucanie ako nejaky eletromotor na vysoke otacky...
Dnes som chcel ist na diagnostiku ak to stihnem.
zatial dakujem
M.
Tak vzhledem k tomu,e ten motor má max krouák v 1900 ot/min,tak by to klidně zvuk turba být mohl. Nemusí to dělat přímo turbo,ale třeba ovládání(netěsná regulační klapka,netěsná by-pass klapka,wastegate,...) Navíc mi k tomu napovídá i to,e je to slyet se zpoděním po řazení a při estce pořád... Je to slyet úplně pořád,nebo jen v tahu(pod plynem)? Kdy přepne na manuál a přidá co nejvíc plyn,ale jen tak,aby to podrelo kvalt-nepodřadilo,co to udělá?
Takhle,kdy to nikdo neslyel,to nikdo asi nemůe říct s určitostí,i kdybys to popsal sebelíp... |
| |
| |