Roozena
|
14.01.2014 08:08 -
Re: Ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi 102kW
|
|

|
Děkuji vem za postřehy. Jednak mám důvod se naučit s Lexií logovat (co doufám jde) - počítám, e pralelní záznam hodnot pozice plynového pedálu, tlaku paliva na rampě a plnícího tlaku turba jistě napoví, ale osobně sázím na regulátor. Jinak - ano - auto má Fap off, ale to od samého začátku, co jsou lehce přez dva roky tomu nazpět a pokud by to mělo mít souvislost, tak by se projevila nejspí dříve. Jak tu popisuje Mikra - konsekvence jednotlivých dějů při poadavku na akceleraci samozřejmě má jisté regulační zpodění, ale zase - mám v paměti stav, který předcházel aktuálnímu a rozhodně pozoruji zhorení. Tady nejde o jen o opoděnou reakci (tu bych si jetě jak tak byl schopen vysvětlit nějakým záměrným pokusem inenýrů o Eco Green todleto) ale o citelný propad výkonu, kdy skutečně při nejvýraznějím projevu je patrné, jak jde čumák auta poněkud k zem, co naznačuje jakoby brdění motorem. Opakuju - k tomuhle dochází jen tehdy, kdy je motor minimálně zatíen po dobu delí, ne cca 3 5 sec, otáčky jsou lekce pod 2k a razantně hamtnu na plyn. V podmínkách standartně zatíeného motoru, nebo lehkého přidávání plynu k ničemu podobnému nedojde, nebo jen ve velmi redukované míře.
A - co jsem včera neuvedl a to bych se měl tloct do palice, páč je to asi zásadní informace - Jednou mi vyskočila chyba P1166, co dle dostupných informací souvisí s tlakem v palivovém okruhu. Nepodařilo se mi vypátrat nějaké konkrétnějí info o dané chybě, nicméně celkem detailní rozpis je například zde: .link.
- nicméně tento konkrétní code tam zrovinka chybí - nicméně - dává to alespoň tuit směr. Pro ty, které zajímá, kterak jsem na tuto definici chyby přiel - mám v autě navigaci Garmin vyí řady s implementovanou funkcí auto computeru (pouívá se origo Garmin OBDII / BT transmiter) a navigace mj umí i základní identifikaci chyb motoru a jejich mazání (pokud to jde) |
| |
| |