Ferro
|
21.12.2013 17:28 -
Re: stáčím, stáčí, stáčíme...
|
|

|
Rampa napsal(a): V prvé řadě maximální obezřetnost a prevence před koupí a pokud v rámci tohoto prověřování zjistím, průkazný rozdíl v km, písemně s prokazatelným doručením informuji prodejce o této skutečnosti. Pokud prodejce neuvede věci na pravou míru a snaí se "omlazený" vůz dále prodat jinému hejlovi, iniciuji trestní oznámení pro podvod. Neuteče z toho, e nevěděl... Pokud se ji necháte napálit, je to opravdu sloité, ale nikoliv neřeitelné. U vozidel dovezených ze zahraničí se dá přirozeně i tam zjistit, kolik vozidlo mělo v době prodeje najeto, jen je to trochu finančně a časově náročnějí. V takovém případě asi neprokáete, kdo k stočil, ale ani nemusíte, stačí v případném civilně právním sporu prokázat, e jste koupily věc, která má jiné vlastnosti ne deklarované. Na zruení kupní smlouvy by to mělo stačit. Otázka vak je jestli se Vám podaří vůz vrátit (tak aby třeba náhodou neshořel před domem) a skutečně dostat peníze zpět. Chatrná vymahatelnost práva je na jinou debatu 
Naprostý souhlas. Ani 10 vykonatelných rozsudků bohuel nezaručí posun kýeným směrem. Tedy z praxe:
Klient objednal vozidlo z BRD s vymýněnými vlastnostmi a stavem km do... . Po koupi a zaplacení zjistil nesrovnalosti a chtěl auto vrátit, e neodpovídá poadavku. Leč narazil na chytráky v s.r.o., kteří začali hrát hru "mrtvý brouk". Po převzetí zastoupení jsme s.r.o. zaalovali, případ během 2 let vyhráli i u odvolacího soudu (důkazně jsme na tom byli výborně), ale bohuel ne klient. Důvod - chytráci prodali s.r.o. bílýmu koníkovi a klient u neměl na to, aby byl dále zastupován. Take mu reálně zůstal unt, protoe mejdi si nali cestičku, jak vyklouznout a nezacálovat. |
| |
| |