del42sa
|
19.12.2013 18:41 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|

|
robo napsal(a): ja ked som si to prelozil do anglictiny tak sa tam nikde nepise o skonceni C5, jednoducho idu investovat aby mohli vyrabat na linke C5,P508 a nasledovnika 5008
.link.
problem iba je kolko budu mat objednavok v 2016
Production should begin in mid -2016 and this vehicle assigned to one site of Rennes, will be marketed late 2016.
Production volume will reach 70,000 vehicles per year considered a " first step ," said Denis Martin . The latter relies on a "success" of the new vehicle that would achieve with the 508 and C5 , a production volume of 120,000 units The Janais per year or from 120,000 to 150,000 units .
Problém ale je e ty překládá z úplně jiného článku ne já, hlavně e jsem do té zprávy dal odkaz na původní článek......
Jinak ano ve tvém článku se nic o konci C5 nepíe, v tom mém ano. Ve tvém článku se uvádí i o něco vyí moná horní hranice počtu vozů produkovaných v továrně Rennes. (30.000 Ks navíc) . Kde je pravda teď asi nezjistíme a nezbyde ne počkat na oficiální zprávy z PSA.
Osobně doufám, e to tak nebude a e C5 nebude nahrazena něčí takovým .link.
c5vyskov napsal(a): Rozdíl v čem?
del42sa: "Pokud PSA chtějí pozvedávat image Peugeotu, tak a to nedělají na úkor Citroenu. Vůbec není potřeba aby byl Citroen postaven níe ne Peugeot. " - Přesně tak, mají teda Peugeot postavit nad Citroen - posunout ho k prémii. Ale jednoduí je Peugeot nechat v mainstreamu a Citroen shodit k lowcostu.
ale já vůbec nezpochybňuju prodeje řady DS, problém vidím v nabídce modelů. Jak jsem u napsal, zákazník, který doposud jezdil ve vrcholné verzi C5/C6 s V6 HDI motorem nebude chtít přesedlat do DS4 nebo DS5, které jsou o třídu níe. Já osobně teď jezdím s V6 v plné palbě a logicky očekávám nástupce v podobné úrovni výbavy. ( víceprvková náprava vpředu a vzadu, hydractive, silný motor ) Tohle mě stávající modelová řada DS nenabídne. Pokud by existovala v řadě DS nějaká alternativa k současné C5 nebo C6, tak má zákazník z čeho vybírat. Taková nabídka ale neexistuje a zatím ani ádný podobný vůz není v přípravě. DS9 bylo jen designové cvičení nikoliv reálný model a pokud chtějí mít v roce 2016/17 nějakého důstojného nástupce C5 v řadě DS, tak to u aby na něm začali dělat, protoe za tak krátkou dobu to auto postavit nestihnou a pokud by opravdu ukončili výrobu C5 bez náhrady, tak přijdou o klienty, protoe toho kdo měl C5 s hydraulikou DS5 při ví úctě opravdu nemůe uspokojit ani komfortem ani vnitřním prostorem a ani jizdními vlastnostmi... |
| |
| |