Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zimní pneu na C5
Brzda
16.12.2013 14:05 - Re: Zimní pneu na C5
99
Darja napsal(a):
WRA3 a W+ je úplně jinej vzorek... nemíchat. WRA3 je vyšší řada, W+ je nižší řada od nokianu, rozdíl je i v ceně, ve vzorku, a mám pocit, že W+ se vyrábí v Rusku v druhé továrně Nokianu.

Ale jinak do sněhu jsou to dobré gumy. Já už nakupuju jen Nokian, občas Michelin, ale v Nokianu jsem v tom letos za dva míče a ještě nezačala pořádně zima Hlavně si to zákazníci chválí, že jsou tiché (WRA3 mají i speciální drážky s takovýma ďublíkama, jako golfový míček ), že extrémně nemizej, takže feedback je na ně taky dobrej.


Já osobně mám s Nokiany špatnou zkušenost co se sjíždění týká. Měl jsem W+ a vydržely jen jednu sezónu (cca 11000km) a na sněhu mě zklamaly (na severskou značku dost bída).
Pak jsem měl Dunlop SP Winter Sport 4D, ty vydržely 2 zimy - necelých 20 t km, ale vlastnosti dobré.
S Michelin Alpin jsem měl zkušenost na předchozím autě (Picasso) a tak vydržely 35 tisíc...
Letos jsem z nedostatku peněz uvažoval nad Vraníky, ale nakonec jsem koupil na zkoušku Membat Flake (je to nějaká Španělská značka, ale vyrobeny jsou v Číně). Podle diskuzí na netu i ohledně jejich letňáků vypadaly docela slušně. Zatím na nich mám najeto za měsíc asi 1800 km a zdají se fakt docela v pohodě. První sníh zvládly nadmíru dobře. Na suchu moc nehučí, vyvážení bez problémů, na vodě v pohodě.
Akorát je mám nafoukány na víc než předepsaných 2,5, protože před dofouknutím se mi zdálo, že auto nějak jakoby plave - jako by byly podhuštěné asi mají nějak měkčí bočnice nebo to dělá dost hrubý vzorek, uvidím jak se trochu sjedou.

Co se týká jízdních vlastností C5 na sněhu, tak vzhledem k tomu, že nejsem závodník to docela jde. Bydlím pod Beskydama, takže sněhu si užiju dost. Jak tady někdo psal, že s právě koupenýma (staršíma) gumama driftoval, tak bych řekl, že to je docela problém právě auta. Myslím, že hlavně u breaku je rozložení hmotnosti obvzl᚝ s těžkým nafákem dost bídné a ESP má fakt co dělat, aby udrželo zadek tam kde má být. Zkoušel jsem párkrát zablbnout s vypnutým ESP a zadek jde dopředu opravdu velmi ochotně, takže myslím, že tady není dobře dávat dozadu horší pneu než dopředu, jak se to často dělá......

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator