jruze
|
30.11.2013 21:37 -
Re: EGR ventil - čitění
|
|

|
jumep napsal(a): 1. nemas tam na chladici na pravej strane taky modry ventil? videl som to uz velakrat a snad ani jeden nebol dobry - bude mat vplyv na ohrievanie auta, ale nikde inde okrem diag to nic nenapise
2. mechanicky zodraty egr - to co uz som ti pisal, nepomoze vycistit, ale vymenit
prechodna zavada: nedostatocny podtlak a neotvorilo dostatocne turbo - aj toto ma snimac otvorenia
precistit podtlakove potrubia a skontrolovat (ked si vyberal ten egr, tu trubicku nad nim si nemal odpojenu, to je privod podtlaku pre ventil turba
Teď jsem to tu řeil(přesně to samé)- EGR je KO,ale zaslepený,odvzdunění (ventil na chladiči chodí),ale má tam zřejmě komoru s el. ventilem a ten se takto hlásí(nicméně má to vliv jen na rychlejí ohřev) - nízký tlak turba : v dílně hodnoty OK za jízdy nízký tlak - potom jsem nael tak 2 cm díru v hadici na co jde od turba do ypsylonky - dal jinou a jede jak z praku a bez hláek a ztráty výkonu. A to jetě najel asi 2000Km s otočenou zátkou na nádri(má jen jeden magnet) - diferenčák byl přes 200 na volnoběh (a jsem si myslel e kecá)-zapoměl jsem si to uloit. |
| |
| |