Hanz 397
|
29.11.2013 23:50 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
|

|
jumep napsal(a): to cerpadlo dava strasne moc, tam skutocne nehrozi zeby nestihlo
teraz som riesil to zhorete auto, menil som trubku od nadrze do listy, naplnene to bolo hned a startovalo to hned, skor by mohol byt relativne problem v tlaku, ale to si tiez nemyslim, ale neni problem to zmerat - ak niekto len tak z brucha povedal ze to je cerpadlo tak k tomu by som uz nikdy nesiel ... merat tlak, samozrejme za studena ked to blbne ...
amatersky bez meraku to mozes skusit lahko, nastartuj a hned zhasni, pockaj 5 min, zober handru a odpoj tu trubku co ide z nadrze do listy, verim ze ta ostrieka benzin .... (+vsteko naokolo, podla toho ako to udrzis tou handrou - potom to nechaj odparit skor ako budes robit nieco dalsie)
jo a ano, tlak cerpadla neni uplne nijak monitorovany (ak by bolo zle tiez si myslim zeby to auto neslo ani po zohriati)
Ono,pokud to čerpadlo má něco načerpáno,tak natočí místo např.80l/min jenom 45l/min(taky docela běný a při chodu motoru se to dá poznat fakt jen v extrémním jízdním reimu),tak mám opravdu vyzkoueno,e ten počáteční impulz stačí sotva na to,aby trubky naplnil a pak buď dlouho točí a rozebíhá se,jako Holder,nebo dělá přesně to,co je popsáno výe...
Přes ten ventilek,jak psal Jumep ten tlak i jak tak změří,ale pozor,fakt to můe stříkat vude-je tam přes 3bary(Jumep bude vědět přesně?) |
| |
| |