jruze
|
29.10.2013 07:36 -
Re: Snímač natočení úhlu volantu - kalibrace
|
|

|
Knight napsal(a): Tak celkovy popis: geometrie nesla, protoze na pouzdru hrebenu byla vule a pokud se udela geometrie, tak kdyz vozidlo dosedlo na zem, tak pri rovne jizde byl volant o tak 5 st. mimo. Vymenilo se tedy rizeni, bohuzel pri vymene se musi volant natocit, aby se dalo vse sundat a pak asi nastalo to, ze se volant protocil  . Coz samo neumozni udelat kalibraci, musel se tedy vymontovat COM a vratit do polohy 0 = serizeni a nasledne uz kalibrace sla. - "Je na to prijit  "
On někdo dělal zbíhavost při zvedlém autě na heveru? - no dělá se v provozní výce a obě spojovačky (aby se zachovalo natočení volantu popř. srovnalo), pokud se mění řízení odpojí se tyč řízení nejlépe v přímém směru a v té zase nasadí aby se předelo této komplikaci a monosti zničení comu. Proto jsem to nechápal - děkuj pánu bohu e zřejmě jen o 1/2 a 1. otáčku tuím e o víc je com KO. |
| |
| |