jruze
|
18.10.2013 12:52 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
|

|
jumep napsal(a): jedna z veci je ze test sa nedal uz pustit na pomalo
sahara nie je ovladana klasicky relatkami ale je do nej natiahnute silove +12 a potom signal "datovy" (tenke kable) z riadiacky
cize ak je sahara fyzicky ok (co asi teda je) - tak jedine tie 2 tenke kabliky alebo ma problem samotna riadiacka (neni tam nejaky mega super chip, alebo fap off?)
Auto je bez chyb. Přívodní kabely čtyři slabé (dva regulace otáček(vedou do elektroniky) a dva spínací pro relé(vedou do relé) silné vedou jeden do relé(+) druhý do elektroniky sahary(-) a z relé do elektroniky sahary(+) - toto je logické a v OK no problém je v tom e po sepnutí klimy je to také OK(relé dostane inpuls (+) sepne relé , roztočí se sahara)- jediné co je divné údaje v diag (v klidovém stavu hlásí 100% ot a poadavek 0%) po sepnutí klimi se tyto údaje změní otáčky ventilátoru 0% a poadavek 50% ventilátor se točí (mělo by být otáčky dle skutečnosti a poadavek dle hodnot teploty,klimy . No problém je e je to X7 a e to pán s tím asi koupil jen nechal vyměnit saharu (s Jumpra) s výsledkem 0. - někdo trachal v kabelech(jsou přemotávané neorigo izolačkou) no a nastává otázka co a kdo s tím udělal ? proč lezl do svazků ? jestli nekde něco nepřehodil. Protoe na C5I a C5II to chodí tak e sepne klima roztočí se ventilátor na nízké ot. (tuím 28%) a jsou stálé - po zahřátí motoru sepne ventilátor a dle teploty motoru mění rychlost(to také ukazuje diagnostika poadavek a skutečné ot. motoru sahary) - tady mi to připadá e někdo přepojil kablík signálu(poadavku na otáčky dle teploty na tlakové čidlo klimy) jen nechápu proč neukazuje diag otáčky sahary v kolonce otáček,ale v poadavku a v kolonce otáček ukazuje jen ot. 0% kdy se točí a ot. 100% kdy stojí A samozřejmě proč nedostane relé inpuls k sepnutí při potřebě chladit motor(kapalinu) |
| |
| |