jruze
|
18.10.2013 03:12 -
Re: Ventilátor chladiče (Sahara)
|
|

|
jumep napsal(a): schemu ti dam, ale v tom tvojom popise sa neviem vysomarit z toho
ale aby som dal schemu potrebujem viac udajov, opr, motor ....
Schemu u mám.
Jednoduché - netočí sahara. chyba nesoulad otaček obou rychlostí. v testu nefunkční (původní neel dali s jumpera to samé neel také) v měřených hodnotách bylo a je otáčky sahary 100% poadavek 0% při testu na kontaktech (silných) + a - 12V (take relé dobré , přívod proudu OK) - ventilátor se ani nehne. dál jsem můj ventilátor(jiná elektronika z C5 II) v testu OK točí jak má chyby ádné nevyhodí - měřené hodnoty : poadavek na otáčky 0% otáčky 100% - ventilátor stojí i v teplotě motoru 95stupňů nic. - zapnu klimu na automat klima sepne a roztočí se i sahara (to by bylo správné) v měřených hodnotách se změní : otáčky ventilátoru 0%(přitom se točí) a poadavek (mění se podle tlaku v systému klima) 4O% a 68%ot - ventilátor sahary nereaguje na teplotu motoru(nesepne výkonové relé) to sepne jen kdy je seplá klima na automat. Prostě chybí inpulz na sepnutí relé sahary při ohřátém motoru třeba 95 stupňů by mněl chladit a nic - přitom v měřených hodnotách je e točí na 100% pořád (proto asi ani inpulz do relé není) a poadavek od ECU je 0% v momentě co pustím klimu se změní v měřených hodnotách hodnota poadavku na skutečné otáčky sahary(z původní hodnoty 0% na třeba 50%) a políčku otáčky sahary se objeví 0% ot. Zkrátka normálně by mělo být : poadavek xx%(třeba 50%) a otáčky +- třeba dle poadavku 50%ot. U tohoto auta to prostě kecá a ukazuje nesmysly a i tak dělá |
| |
| |