vilous
|
06.09.2013 06:55 -
Re: Volna predni naprava.
|
|

|
Popíu vám jednu natěstí kuriózní zkuenost. X7, po otočení auta na malé silnici, čili plný levý rejd, auto začlo TROCHU plavat. Asi jako kdy se rozjedete s autem v horní poloze ne to počítače podle rychlosti polou dolů. Ale absolvoval jsem obousměrně sloité zatáčky při nájezdu na dálnici a při rovnoměrné rychlosti to asi 80 km/h vcelku sluně jelo. Raději jsem zajel k pumpě, při brdění silný tah doleva.
Na uchycení levého předního kola ke spodku nápravy ze tří roubů střední chyběl vůbec a přední vypadl ze závitu a zůstal na nápravě. Take nějaký hrubý směr kola asi drela jen tyč řízení.
Natěstí to bylo u jruze za humny a dal to na místě do stavu schopného jízdy po vlastní ose.
Dobrá zpráva pro majitele X7 - nejde o to, e by se to uvolňovalo samo, lo u fueřinu toho, kdo to naposledy dával dohromady.
Horí zpráva. Ta náprava je tak dokonalá (a fakt to nemyslím ironicky), e přikryje kiksy nejen silnic, ale i téměř fatální kiksy sama sebe. Do posledního okamiku ádné varovné signály z jízdního pocitu, klepání, vůle v řízení nebo cvakání v řízení... S trochou nadsázky jde u toho auta poznat upadlé kolo podle toho, e se odhlásí z měření tlaku . U c5 I sebemení vůle a spousta průvodních jevů a hned jsem letěl na údrbu, i kdy to mohlo jet desítky tisíc km.
Závěr - doporučuji tedy při nějaké větí prohlídce nechat zkouknout aspoň orientačně přední nápravu, sama si o to neřekne. |
| |
| |