jruze
|
05.09.2013 17:36 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
cybertm napsal(a): Zdravím, děkuji za rychlou reakce. Píe Oil OK, ale půjdu na výměnu, mám zrovna termín po 15000km. Vodu překontroluji. mám 171 000 najeto. Přesná hláka: Na monitoru navigace RT4 po nastartování (to je okamité bez anomálií) se objeví hláka Engine fault service needed, zhasne, pustí se rádio, volnoběh drí, nikde nesvítí nic ne lutá ikonka motoru, v menu RT4 na poloce diagnostiky je hláka Engine antipollution system faulty. Nic víc, nic míň.. Motor tahá nad 3000 bez omezení, na hadičkách jsem nic upadnutého, steřelého nenael. Obecně se zdá být motorový prostor a materiály v něm velmi zachovalý. Jediné co bylo blbě tak naklapnutý ozdobný kryt motoru - trochu oletil tím molitanem ty hadice pod ním, ale prasklina, prodření nejde vidět ani slyet. turbo hvízdá standardně, vylágrované nevypadá, intercooler suchý... Při otočení klíčkem na OFF zhasíná motor takté okamitě.
Jetě ale dodám e s autem musím jezdit často mimo silnice a někdy dojde ke kontaktu terénu s podvozkem. nedávno jsem tam utrhl jednu plastovou záslepku v tom papírovém krytu cca pod nohama spolujezdce. kousek vedle jde z FAPu pod ten papírový dekl na podvozku kabel z čidla - není tam místo kde by to mohlo zkratovat vodou? Závada se objevila v deti, kdy jsem si odběhl na 3 minuty k bankomatu. nastartuju a bylo to tam. předtím nikdy nic...
Diag - ta to hodí do četiny a měřené hodnoty |
| |
| |