Keby aj nieco take fungovalo, tak spotreba bude uplne rovnaka...Po prepocte spotreby na hmotnost paliva to vychadza pre kazdy pohon cca 5kg/100km...Ta energia v palive proste je.
A co sa tyka lpg a naftak, tak podla mojich vedomosti propan-butan na naftakoch funguje ako NOS pri benzinakoch...Proste to nemoze byt ako primarne palivo.
No a jak fungují autobusy a co vím tak se předělávali avie na plyn.Mimo to technicky by to mělo být proveditelné : HDI vstřiky otevírá tlak a elektronika(je jedno jaká kapalina je v něm) tlak dělá vysokotlaké čerpadlo(tomu by mohlo být jedno jakou kapalinu tlačí) plyn by neměl mít vyí zápalnou teplotu ne nafta.Tak v čem by měl být zásadní problém - snad jen v přepadech - je to jen teorie - docela by mne zajímalo co by se dělo prohnat tím systémem plyn místo nafty
No kdy je to zavzduněné(není nafta) a foukne do motoru třeba odmaovák - jak jde do otáček